Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Chornous, Alina
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a následní loaja-litou zákazníků v gastronomických podnicích Jižní Moravy. Dalším cílem práce je zjištění změn v chování zákazníků v důsledku pandemie Covid-19. Pomocná data pro analýzu problému jsou sbíraná prostřednictvím dotazníkového setření a vy-hodnocena pomocí IPA analýzy a statistických metod. Po analýze nasbíraných dat pro zvýšení spokojenosti zákazníků je předložen návrh řešení krizových aspektů gastronomických podniků.
Vplvv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevnikov v regiónoch Liptov a Tatry
Sobotová, Simona
Sobotová, S. Vliv faktorů kvality služeb na loajalitu návštěvníků v regionech Liptov a Tatry. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá posouzením úrovně vlivu faktorů kvality destinace na loajalitu návštěvníků v horských regionech Liptov a Tatry. V práci je navíc zkoumána spokojenost návštěvníků s faktory kvality v letní a zimní sezóně. Tyto jsou následně porovnány s důležitostí stejných faktorů. Marketingový výzkum byl využit za účelem získání primárních dat za pomoci dotazníkového šetření. Data byly následně vyhodnocovány pomocí IPA analýzy a vícerozměrné regresní analýzy.
Kvalita služeb v zábavních tematických parcích
Novotná, Daniela
Novotná, D. Kvalita služeb v zábavních tematických parcích. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce zkoumá klíčové faktory kvality služeb, které jsou důležité pro návštěvníky zábavních tematických parků v České republice. Pro identifikaci těchto faktorů jsou využita primární a sekundární data. V práci je charakterizováno zkoumané prostředí a nabídka zábavních tematických parků v ČR. Prostřednictvím primárního výzkumu je posouzena úroveň kvality služeb u konkrétního zábavního tematického parku v kontextu spokojenosti a loajality návštěvníků. Pro hodnocení spokojenosti návštěvníků je využito SERVQUAL a IPA analýzy. Na základě výsledků jsou uvedena obecná doporučení pro management zábavních tematických parků, případně pro destinační management. Management parku tak získá informace o návštěvnících s ohledem na jejich preference při hodnocení kvality poskytovaných služeb. Dle hodnocení úrovně kvality ve vybraném zábavním parku jsou formulována konkrétní opatření, která by vedla ke zvýšení spokojenosti a loajality návštěvníků.
Hodnotenie kvality kúpeľnej destinácie
Štoderová, Petra
Bakalářská práce se zabývá hodnocením kvality lázeňské destinace z pohledu návštevníka. Cílem je zhodnocení spokojenosti s jednotlivými faktory kvality cestovního ruchu a jejich významu. Na základě těchto zjištění jsou formulovány doporučení pro vybranou destinaci Piešťany. Teoretická část se věnuje cestovnímu ruchu, lázeňskému cestovnímu ruchu, kvalitě v cestovním ruchu a lázeňství. V praktické části je představena destinace Piešťany, historie tohoto lázeňského města a současná situace. V poslední části jsou vyhodnoceny výsledky dotazníkového průzkumu za pomoci IPA analýzy a statistických metod a formulované doporučení pro destinaci.
Vinařský cestovní ruch na Znojemsku - faktory kvality destinace
Slobodová, Linda
Bakalářská práce se zabývá stanovením nejvýznamnějších faktorů kvality, které ovlivňují poptávku po vinařské destinaci Znojemska, jejich identifikací, určení významu pro potenciální návštěvníky. Cílem je také sestavení profilu návštěvníka Znojemska. Zdrojem dat pro analýzu je primární výzkum u návštěvníků vinařské destinace a vyhodnocení je prováděno za pomocí IPA analýzy.
Zhodnocení kvality cestovního ruchu v oblasti Zemplínska Šírava
Mazúrová, Katarína
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality cestovního ruchu ve vybrané oblasti Zemplínska Šírava a je rozdělená na dvě časti. Teoetická část obsahuje literární přehled zabývající se destinačním managementem, loajalitou k destinaci a metodami hodnocení kvality. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu a je založená na zpracování výsledků dotazníkového šetření na základě metody hodnocení kvality IPA. Hlavním cílem práce je zhodnotit úroveň kvality cestovního ruchu v destinaci a specifikovat faktory kvality v oblasti, které ovlivňují loajalitu zákazníků a následně navrhnout doporučení pro poskytovatele služeb.
Vnímánie kvality vidieckeho cestovného ruchu na Slovensku
Daňková, Klaudia
Daňková, K. Vnímání kvality venkovského cestovního ruchu na Slovensku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá vnímáním kvality venkovského cestovního ruchu na Slovensku z pohledu různých věkových kategorií. První část práce tvoří literární rešerše, která je soustředěna na pojmy týkající se cestovního ruchu, venkovského cestovního ruchu a kvality. Také zahrnuje zhodnocení současného stavu venkovského cestovního ruchu v Slovenské republice. V druhé části práce jsou vyhodnocené výsledky ankety, v níž respondenti hodnotili výkonnost a významnost 24 faktorů kvality. Zároveň je provedena IPA analýza odpovědí všech respondentů a odpovědí jednotlivých věkových kategorií. Na závěr jsou sestaveny doporučení a návrhy na zvýšení kvality venkovského cestovního ruchu na Slovensku.
Loajalita k destinaci
Vlachová, Šárka
Vlachová, Š. Loajalita k destinaci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá loajalitou k destinaci Moravský kras a okolí. V první části práce byla zpracována literární rešerše za využití českých i zahraničních sekundárních zdrojů. V druhé části práce bylo provedeno dotazníkové šetření, na které odpovědělo 408 respondentů. Na základě výsledků tohoto šetření byla zkoumána spokojenost návštěvníků s destinací a jejich loajalita k ní. S pomocí regresní analýzy a IPA analýzy byly identifikovány faktory, které nejvíce ovlivňují spokojenost a loajalitu návštěvníků a na základě těchto informací byla formulována doporučení pro destinační management.
Hodnocení kvality informačních center
Crhová, Jana
Diplomová práce se zabývá stěžejními faktory služeb informačních center, které mají vliv na spokojenost zákazníků. Hlavním cílem této práce je na základě primárního výzkumu tyto faktory identifikovat. Primární výzkum, který je zaměřen jak na domácí tak zahraniční návštěvníky, odhalí požadavky, které určují kvalitu služeb. Práce je dále zaměřena na hodnocení skutečně poskytnuté kvality služeb informačních center, které působí v krajích Středočeském včetně Prahy, Libereckém a Pardubickém. Pro identifikaci skutečné kvality služeb informačních center je v práci využito především modelu SERVQUAL. Výsledky práce informují o stávající situaci týkající se vnímání kvality služeb informačních center. Z vyhodnocených dat budou předložena doporučení pro zvýšení stávající kvality.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.